לא עוד אודות

מי אתה בעצם עו"ד נתנאל רוט?
אם לכם זה חשוב, לנו זה קריטי
אני רוט, נתנאל רוט (וזה מגניב רק אם אתם חושבים כרגע על ג'יימס בונד). ולפני שאני עורך דין, אני לקוח. לקוח של הבנק, לקוח של קופת חולים, לקוח בדיוק כמוכם.
לכן, כשפתחתי משרד עורכי דין, חשבתי ואני עדיין חושב כל יום איך להשתפר למען הלקוח. למענכם.
איפה תרגישו את זה?
ביחס אישי ואדיב, ביעילות הצוות והמערכות שתפגשו (וירטואלית) בתהליך, ביציאה מהקופסא עד פיתוח מערכת מיוחדת המאפשרת לכם לפתוח תיקים בנוחות,
בלי לצאת מהבית. – פשוט, מהדיגיטל.
"אבל עם שירות לא הולכים למכולת" – צוות המשרד ואני, מעבר להקפדה על עקרונות שירות לקוחות, משתמשים בניסיון הרב והידע שצברנו במשך השנים על מנת להעניק לכם את מלוא הפיצוי שמגיע לכם. אנו בוחנים כל תביעה שמגיעה לשולחן העבודה שלנו, נעזרים באנשי מקצוע הנכונים אשר בוחנים את הדרך בעלת הסיכוי המרבי לקבלת התוצאה הטובה ביותר. מקסימום פיצוי במינימום זמן. אנו מקפידים על מקצועיות, דיסקרטיות, הגינות, שקיפות, נאמנות, אמינות. ואנחנו כאן בשבילכם.

‏35 מליון +

שקלים שחזרו ללקוחות

320+

תיקים חדשים בשנה

‏15 חודשים

זמן ממוצע עד סגירת התיק

דקה אחת

להבין אם יש לך קייס

איך זה עובד?

1.

שולחים הודעה

שולחים הודעה ומבררים אם יש בכלל קייס

אם יש - ממשיכים בתהליך ואני מסביר לכם בדיוק מה עושים.

אם אין קייס - אין תשלום. לא לכם ולא לי, שלום ולהתראות רק בשמחות.

2.

מגישים תביעה

מגישים תביעה
ומתחילים לעבוד

לא להיבהל, זה לא כזה מפחיד. מכאן אני מתחיל לעבוד בשבילכם.

לא משנה מה הסיפור שלך, כבר היו לי כאלה, והרבה.

3.

מקבלים כסף

מקבלים כסף
ככה? ככה.

אמרתי לכם שיש קייס.

אגב, אתם משלמים לי רק אחרי שניצחנו וקיבלתם כסף. זה ברור, כן?